A mode de comiat i d’agraïment als que ens heu seguit a través de la loli durant la primera part del viatge i als que ens heu aguantat aquests dies, aquí teniu el nostre petit homenatge. A la majoria se’ns ha oblidat fer-vos la foto (així que n’hi ha de repetides)… i això que sempre portàvem la càmera a sobre!!!

Bon viatge, guapos…
Salut i a poc a poc!!Cuideu-vos.
crisss,,,,peppp…..ja se kins son els vostres ulls!!!un ocellet mu a dit!!!
jejejej
BoNN ViATge,cariñines!!Os Kieru Muxo!!
Hola guapos, es pel mi un plael donal pel inagulada la tempolada plimavela velano 2006 al loli, vull sel el plimel en dil allo que ningu te cull..ns a dil,TIUS QUINES FOTOS MES GUAPAS MOLT MOLT GUAPAS. Jajaja un beso molt folt de palt nostle.
P.D. a que parlo com el xinos amb la L besitossssssssss
Eii !!! que guapo que ha quedat això dels ulls. He reconegut a tots, bueno, els que conec. Bueno, nens a disfrutar i a seguir amb la loli. Sort !!!! Muuuuuaaaaaa
nens!!!ja m’he vist!!!i a la cris..prò a tu pep no…snif. que us vagi molt bé!!aki a bèlgica fa un solano que u
espanta!!avui anem a una festa eramus…jiji…per cert…ARA SÍ QUE TINC EL BITLLET!!!!!!jejejeje. ens la veiem per Cambodja!!!mua mua i muaaaaaa
Eissss q tal? com diu el Jordi ignagurem temporade !!!!!maikimax preparat…………
PEP CRIS CRIS PEP BON VIATGE .
Bon viaaatge!! (El pi amenaça amb retorn de chonchi en breu)
De la segona fila, el primer per l’esquerra el trobo maquissim. Tan maco que està repe 🙂
Ei,ei, ei… nos 1na amenaça la guerta dl Chonchi, és un arealitat. Maki, maki, maki, calenta motors. Eskirols afineu les tecles kenbreve ke el primer post al Chonchi.
X la resta, qllons de la pantomima de joret a la del barrio xino, juas.
PD. Maki, maki, maki fes un esforç per incorporar la Solis…, la del tomate.
Dwiatopl dl Pinarru.
Smuak