Tour del Salar de Uyuni. Dia 1

Vam arribar al poble d’Uyuni des de Potosí després d’unes 7 hores de trajecte infernal (tot i que els paisatges eren brutals i semblava que de qualsevol revolt podia sortir el correcaminos, mic mic, i darrere el coyote) i d’estar ficats en un autobús ple fins al sostre (norma general de tots els busos bolivians: ¿capacidad para 20 personas? pues entonces podemos meter 40).
Un cop a Uyuni, un poble literalment en mig del no res, t’assalten 15 persones oferint-te el tour del salar i nosaltres fem el rata fins a trobar el tour més barat i amb més coses incloses: 60 dòlars per barba amb transport, menjar i allotjament els 3 dies del tour més les entrades als parcs naturals, el transfer a San Pedro de Atacama i més la nit a l’hostal de Uyuni prèvia al tour pagada. L’única manera de visitar el salar d’Uyuni és fer-ho amb un tour organitzat, que pots contractar des de la Paz per uns 100-120$, des de Potossí per uns 85$ o directament des d’Uyuni, definitivament, l’opció més barata.
Sortim amb un 4×4 amb 5 persones més: l’Alexis (francès), la Kaat & Tom (belgues), la Rebecca (UK) i el Jim (australià). A més va el conductor-guia-cuiner (se suposa que amb nosaltres ha de venir una cuinera però al cotxe no hi cap ni una agulla). Abans d’arribar al salar fem un parell de parades anecdòtiques (cementiri de trens, poble on tracten la sal…) i finalment, els 12.000 km2 del salar més gran del món. Immens, infinit, una de les coses més sorprenents que hem vist des de que vam sortir de Barna.
Dinem a la Isla del Pescado entre cactus gegants i dormim en una “casa” amb electricitat només de 7 a 9 de la nit en un poble fantasma.

Esta entrada fue publicada en Bolí­via y etiquetada . Guarda el enlace permanente.

3 respuestas a Tour del Salar de Uyuni. Dia 1

1. inaki dijo:

¡¡ eeeeiiiii¡¡unas fotos con mucho salero q si señor si besitosssss

2. pipopup dijo:

Qllons Selvas, vols fotre el favor d treuret els mitjons. La penya d tot el mon pensarà kels d’aki som un killots.
    Amb el sol k fot akesta nevada kesveu es fondra rapidament.
    Dw i atop “L”

3. montsesolis dijo:

Pep estas una mica mes prim i tens la sal els peus… petonssssssss

Los comentarios están cerrados.