Dijous i Diumenge se celebra a Chichi un mercat enorme ple de colors, colors i més colors… i gent, tant guiris com locals. Aquí es poden trobar infinitat de productes d’artesania, teixits i també menjar. El mercat es fa al voltant del parc central i de les dues esglésies principals, és a dir, tot el centre està ple de paradetes i més paradetes.
Menjar pel carrer en dies de mercat és la millor opció (i la més barata) i així pots tastar un munt de coses mentre passeges, com per exemple els millors chicharrones (llardons) que hem provat mai –acabats de fer-, unes papes frites com les de casa, carnesita de cerdo o dolços de coco. Sinó també pots seure als comedores típics que hi ha en una zona del mercat.




Chichi ?, massa hem vaig acostar al Chichi i ara tinc 2 cadells. Per això haig d’estar tot el dia a Chonchi (es guai però…) i no foten voltes pel mon.
Moraleja (basicament pel selvas): Chichi lluny. No tocar.
Moraleja (per tu tbe Cris): no dejar tocar…
… sino a Chonchi regresar. Jajajajaja
Audew i atop “L”
juas juas juassssssssss
les fotos xules, llastima q sigi daltonic… i ja m estranyava q no parlesio de sexe. po q claro lo normal es q despues de ir al chichi despues te comas un buen chicharron, de toa la vida…. molts petones
Hola pareja.
Siempre miro vuestra Web (recomendada por un amigo en común) ahora estoy interesada en Guatemala.
He visto vuestro apartado de los días que estuvisteis por esas tierras y deduzco que merece la pena. ¿Estoy en lo cierto?.
Continuar haciendo lo que todos envidiamos (aunque no lo digamos en voz alta).
Un beso.
Elvira