Archivo mensual: marzo 2006

Hay cosas que no tienen precio. Para todo lo demás…

Avui hem anat cap a les platges de l’altra banda, passant pel Chapadao i fins a Praia das Minas, una platja preciosa i completament desèrtica. Fins aquí no arriben gaires cotxes ni buggys ni gent perquè aquesta és una àrea … Sigue leyendo

Nedant entre golfinhos

El mateix dia de l’eclipsi (que va ser una mica descafeïnat perquè un munt de núvols tapaven el sol) vam anar caminant des de la Praia Centro fins a la Baía dos Golfinhos aprofitant que la marea estava baixa. Allà … Sigue leyendo

Eclipsi de sol a Praia de Pipa

Després d’estar un dia a Jacuma, un poblet tranquil i petit de pescadors amb platges de palmeres altíssimes, continuem la ruta cap al Nord. Ara estem al turístic poble de Praia da Pipa, des d’on resulta que avui podrem veure … Sigue leyendo

Ja estem a Pernambuco (fa gràcia aquest nom): Olinda

Després d’unes quantes hores en bus vam arribar a Recife, ciutat massa gran i industrialitzada, només per agafar un altre omnibus i anar a parar a Olinda, diuen, la ciutat colonial més ben preservada de tot Brasil. Aquí abunden evidentment, … Sigue leyendo

Praia de Gunga. Regió d’Alagoas

Seguim pujant per la costa ara sí, bàsicament en busca de platges. Ens saltem Penedó (tot i la recomanació d’en jordic) per motius bastant estúpids però força vàlids a aquestes alçades del viatge: l’hora en què surt i arriba l’autobús … Sigue leyendo

Cachoeira: Irmandade da Boa Morte i ball de bastons a la bahiana

Abans de marxar de l’estat de Bahía havíem d’escollir entre anar a una de les illes de la Bahía de todos los Santos o anar fins al poble colonial de Cachoeira (a 2 hores de Salvador). Ens vam decidir per … Sigue leyendo

Els dimarts del Pelo

Si algú ve a Salvador… que intenti venir un dimarts!! Aquest dia hi ha més festa al barri que el cap de setmana, es munten escenaris de concerts amb tot tipus de música (hip-hop, samba, bossa, reagge…), els carrers s’omplen … Sigue leyendo

Salvador de Bahía. Bemvindo ao Brasil africano

A mesura que ens acostàvem a la regió de Bahía ens adonàvem que això no té res a veure amb el Brasil que havíem conegut fins ara. Les arrels africanes aquí són més que evidents i absolutament tothom té la … Sigue leyendo

Publicado en Brasil | Comentarios desactivados en Salvador de Bahía. Bemvindo ao Brasil africano

Brasília. Vist i no vist

Brasília és la ciutat més gris, més impersonal, més nova però al mateix temps més vella i més trista que hem vist!! Hi anàvem per estar-hi un parell de dies i ens hi vam quedar només 6 hores, les que … Sigue leyendo

Amics de tota la vida

Passant per un carrer qualsevol, en un bar o al mateix lloc on t’allotges molts cops (no sempre, no ens enganyem), coneixes a algú amb el que comences a compartir un tros del teu viatge. No saps ben bé perquè … Sigue leyendo