Archivo mensual: julio 2005

Percé, a la punta atlàntica de la Gaspesié

Dijous 5:00 pm Arribem a Percé després de conduir per tota la costa de la Península de Gaspé. Està tot ple de poblets que són la bomba, casetes increïbles amb gespa gairebé fins arran de mar … ídilic. Hem passat … Sigue leyendo

Publicado en Canadà | 1 comentario

Trekking al Parc de la Gaspesié. 5 hores de caminata!

Dijous 9:00 am Després d’esmorzar el pa amb tomàquet de rigor, conduim uns 30 minuts fins a l’entrada del Parc de la Gaspesié, un dels 50.000 parcs naturals que hi ha en aquest país. Només amb la carretera ja flipes … Sigue leyendo

Publicado en Canadà | Etiquetado | Comentarios desactivados en Trekking al Parc de la Gaspesié. 5 hores de caminata!

Quebec-St. Anne des monts. Alberg hippy

Dimecres 9:00 am Lloguem un cotxe (nou de trinca, només té 2100 km) i agafem carretera i manta fins a St.Anne des Montes, un poble a …. Km de Quebec, petit, a davant de la platja (com la majoria de … Sigue leyendo

Publicado en Canadà | Etiquetado | 2 comentarios

Resum ràpid del que hem fet i el què farem

Demà marxem cap a Gaspé, la península de Québec que queda més a l’est i on se suposa que hi ha uns paissatges increïbles. Llogarem un cotxe durant 8 dies i anirem de Quebec a St.Anne des Montes, dprés a … Sigue leyendo

Publicado en Canadà | 8 comentarios

La CF (Card Flash) de la càmera ha fet llufa

La tarja de memòria d’1G de la càmera digital ens ha fet un quiebro i la “mala puta” ha deixat de funcionar… no hi ha hagut manera de recuperar les cinquanta i pico fotos que havíem fet de Québec…. hem … Sigue leyendo

Publicado en Canadà | 6 comentarios

Québec amb la Veronique i la Marie-Hélene

Vam arribar a Québec ahir a la tarda. Vam agafar un bus urbà i vam anar cap a casa de la Veronique sense saber ben bé on havíem de parar així que anàvem mirant la guia com a burros. Fins … Sigue leyendo

Publicado en Canadà | 7 comentarios

Montremblant: primer dia de hiking i Mont-Royal de nit

Uau… se’ns acumula la feina! Ens coneixem Montreal de cap a peus (entre d’altres coses pq no és massa complicat) i fins i tot hem fet una visita als voltants de la ciutat. Lo de veure els voltants no és … Sigue leyendo

Publicado en Canadà | Etiquetado | 8 comentarios

Montréal Dia 1. Òstia que net està tooot!

Sort que aquí no fa tanta calor com a NY. De fet, a l’ombra s’està de conya (quin descans!). I és que ahir vam caminar fins a rebentar… vam veure la part “antiga” de Montréal, el Port, le Quartier Latin, … Sigue leyendo

Publicado en Canadà | 3 comentarios

Nous sommes à Montréal

Uooooooooooo, quina passada. Ens allotjem a casa d’uns “amics” la òstia de simpàtics, el Pablo i la Chantal. Tenen un pis genial, amb molta llum, una terrassa, plantes, una habitació per nosaltres… uau, la veritat és q stem super còmodes … Sigue leyendo

Publicado en Canadà | 6 comentarios

Bye bye NYC, Hello Canada

Sniff, sniff. NYC ens ha encantat. Hem fet quasi tot el que volíem fer, hem estat de conya al pis de l’Scott, al barri, … Ja penjarem la galeria de fotos que ens falta i que tenim a mitges. Però … Sigue leyendo