India III
Forts, turbants, desert. Els colors del Rajastan i el Tibet indi India II
Més Varanassi, erotisme a Kajuraho, Orchha, Gwalior i el Taj India I
Kolkatta, Bodhgaya i Varanassi. Saris, monjos i el Ganges Myanmar II
Mandalay, Amarapura, els temples de Bagan, Yangon i platja Myanmar I
De Kalaw a Inle Lake, búfals, thanaka i el festival al llac Cambodja
Phnom Penh, la platja de Sihanoukville i sobretot Angkor Wat Vietnam II
El sud de Vietnam... Hué, Hoi An, Saigon i el delta del Mekong Laos
Monjos, molta calma, búfals, rius i nens encantadors Vietnam I
Sapa, el mercat de Bac Ha, Hanoi en blanc i negre i Halong Bay Xina III
Les minories ètniques de Yunnan: Zhongdian, Dali i Lijiang Tibet II
Paisatges de somni, Everest, yaks i el llac més alt del món Tibet I
Potala, temples, monestirs i sobretot tibetans i tibetanes Xina II
De Datong a Xian passant per Pingyao. Shanghai, arròs i pandes Xina I
Beijing, ciutat prohibida, gran muralla, temples i parcs Brasil IV
Sao Luis, llencois i sobretot Fernando de Noronha Brasil III
Buggy, Jericoacoara, Pipa, Canoa quebrada i la tele Brasil II
Ipanema, Salvador de Bahia, art, música, i més platges... Brasil I
Santa Catarina, Barra Velha, Paraty, Ilha do Mel, Rio... barquetes Argentina II
Mi Buenos Aires querido, Caimans, Misiones, Gauchos ... Xile III
Pingus per tot arreu, torres del paine, cementiris i closques Argentina I
Vinitos de Mendoza, Asadito, Patagonia, i molt gel... Xile II
7 llacs... Villarrica, Valdivia, lleons marins, Puerto Varas i Chiloé Xile I
Valle de la luna, cels de Vicunya, Santiago i Valparaíso Bolívia II
Geisers, Laguna colorada i pink flamingos ... Bolívia I
Isla del sol, Sucre, Potosí, i el Salar de Uyuni Perú III
Desert, lleons marins, pingus, cusco, Machu i traca final del Perú Perú II
Trujillo, pescadors, Chiclayo, i Chachapoyas ... runes i platja Perú I
De Lima fins a la cordillera Blanca... muntanyots Costa Rica
Micos, platges, boscos verds, surf, pluja ... quién da más Guatemala
Antigua colonial, mercat de Chichi i San Pedro de la Laguna Honduras
Bay Islands Garifuna, festes pàtries a Tegucigalpa i Copan Runes Nicaragua II
Granada Colonial, illa Ometepe, i el libro de la Selva Nicaragua I
Managua, volcà Masaya, laguna de apoyo i León Canadà III
+ llacs, + geleres, + bèsties i vancouver island Canadà II
canadà oest, el paradís pels amants de la muntanya i molt més Canadà I
els nostres 10 primers dies a canadà est han donat per a molt NYC V
una mica de tot amb alguna que altre foto curiosa, com la del gos NYC IV
i més fotos: Graffitis, MoMa i el pont de Brooklyn NYC III
El dia de les sirenes a Coney Island i la Gay Parade per la 5a Av NYC II
China Town, Central Park, Empire State ... quins clàssics NYC I
East Village, Soho, Battery Park, jazz per a nens i wifi per la patilla VPT
Powered by Principi Actiu i J.Salvat Pacman
Powered by m&d La perla
Gin tònics, billar tacat, birres, 102, suor, i els de caldes perduts per gracia |
|
Estem a la capital més alta del món (3600m), però la veritat és q a part d'això, la Paz té pocs atractius. Quan arribes en bus veus q està envoltada de muntanyots nevats, però un cop al centre, han desparegut. Gran part de la ciutat està dins d'una vall i no veus més enllà del carrer on et trobes. Excepte un parell de places amb cert encant, la resta de la Paz és caòtic, agobiant, amb moltíssima gent, molt de trànsit... A part de tot això, La Paz té molts mercats i paradetes al carrer. El Mercado de la Brujería és brutal, comences veient herbotes vàries i acabes trobant-te amb fetos de llama (ver foto) i esquelets varis per fer ofrenes i rituals. I també hi ha el Mercado Negro, on pots comprar absolutament de tot, des de toriques per les aixetes a roba per fer faldilles, passant per troncs de canyella i altres espècies. Ah! I també hi ha moltes botigues on vénen i fabriquen instruments típics de Bolívia. ![]() ![]() PD: Rapada de cabell i afeitat de barba del Pep: 20 soles (aprox. 2 euros) 27 Nov 05 @ 12:22aixó es un missatge per a tu B.G.H., ara ja no podrè deixar d'escriure, es la meva droga. "Petons".
27 Nov 05 @ 12:18Si la misma que viste y calza, ahir varem estar amb la Bárbara i em va ensenyar lo bé que us ho esteu passant i jo que me n'alegro, aprofiteu fins que les forçes s'esgotin o els pesos o la moneda que sigui. Molts petons, seguirem en contacte, ara m'enganxat
26 Nov 05 @ 20:59Hola Xavier... això de l'apartament sóna mooolt bé però, buff, si gastèssim en allotjament 300 pepinos per setmana, ja hauríem tornat a Barcelona :(
De totes maneres, quan estiguem per Salvador ja et demanarem consells que t'ho deus conèixer de puta mare ;)
26 Nov 05 @ 20:01Equip Domont! Ara us enviem bones vibracions des de Bolívia :P Mooolts petons per tots
26 Nov 05 @ 19:44Mercè Carreras la Mercè Carreras que jo conec??? uauuuuu. molts petonssss i sí dona sí, fins aviat ;)
26 Nov 05 @ 19:40chrystelle, sugerencias sobre méxico un montón. No te pierdas para nada Oaxaca y D.F., aunque te hayan dicho q es peligroso, tampoco te lo pierdas (los barrios de Coyoacán y San Angel son muy bonitos)... casi q te mandamos un mail mejor :P
26 Nov 05 @ 18:25wola!Quines fotos me xules! Cristina, pep sou els millors!! desde domont molts petons de la montse i tots! us estimem molt!wapiximsss!
26 Nov 05 @ 15:28ME VOY A MEJICO PARA 3 SEMANAS EN PLAN MOCHILA; ALGUNA SUGERENCIAS?
26 Nov 05 @ 13:43hola q tal
soc Xavier Grau de Gràcia i mhan donat la vostra adreça....Jo tinc un apartament a Salvador de Bahia al centre, Campo Grande, entre Barra i Peolurinho. Des de el mes de Març fins al Juliol de 2006 el puc llogar, perque no hi seré...Ara està la meva novia brasileira. Es el pis 15 de l'edifici Santa Eliza. Te porter 24 hores, 1 habitacio doble, menjador, bany i cuina equipat. Són uns 300 euros a la semana. Per a dues persones ideal, tambe es pot posar a una altra al menjador. Te vistes al mar i esta super ben ubicat si coneixeu Salvador.
si voleu mes info hem podeu escriure al mail meu.
Veig que ho esteu pasant be.Records des de Gràcia.
I endevant!!
Xavi Grau.
26 Nov 05 @ 13:40"Repetimos". Hola guapísima, quin goix de fotos, si em pogués teletransportar estaría ara mateix gaudin amb vosaltres, passeu-s'ho molt bè que així nosaltres també ho farem veien les maravelles que ens mostreu. Molts petons i no se si fins aviat.
25 Nov 05 @ 13:26L'han deixat rollo peruano amb el cabell frondós per dalt en forma de casc?
24 Nov 05 @ 20:07puajj!!!mira que anar amb un esquelet d'aquests pel món...ai culleres mira que en són de supersticiosos, els sudamericans!!uixxxx...bé, i apart d'això: VOLEM FOTO DEL PEP "REDECORAT"!!! com a mínim us ha sortit més barato que anar a Ikea...jajajaja. molt guapo nengs!! cada dia flipo més...i la pàgina web akesta superinteressant. muakots calderins!!!
|